Темата за рециклирането оживява във вдъхновяваща любовна история

Как една общественозначима тема като рециклирането оживява във вдъхновяваща любовна история? Отговор на този въпрос дава Лидл България в своето видео, озаглавено „Една история за пудинги, любов и още нещо“. То е част от информационната кампания, която компанията стартира наскоро под мотото „Рециклирането има смисъл“. Нейната цел е да популяризира намаляване употребата на пластмаса и да стимулира нейното рециклиране.

А какъв по-добър начин да постигнеш това, ако не през вечната тема за любовта? Именно този подход избират от Лидл България и агенция Saatchi & Saatchi Sofia, които стоят зад творческата концепция на видеото. Главната роля в него е поверена на две изключително симпатични лица – 22-годишния Борис Иванов и 24-годишната Анна Сабанджиева, чиято история ни напомня, че рециклирането има смисъл, когато сме заедно.

Аннн и Борис

 

Тяхната лична история се оказва не по-малко интересна и вдъхновяваща. От 4-ти клас Борис живее в САЩ, където завършва гимназия и колеж. Израснал в семейство на тенисисти, именно на корта близките му виждат неговото бъдещо развитие. Съдбата обаче има други планове – в 9-и клас влиза в женския образ на Една Търнбалд от мюзикъла „Лак за коса“ – роля, която във филмовата адаптация е поверена на Джон Траволта. Така се ражда любовта му към актьорското майсторство и категоричното решение, че иска да бъде актьор. Следва още по-засилено изучаване на актьорската професия, както и академията на Димитър Маринов в Лос Анджелис, от когото и до днес помни думите, че ако човек е роден актьор, рано или късно го осъзнава. COVID-19 обаче го връща в България, където продължава да търси своя път към сцената. Признава, че освен театъра, все повече го привлича и киното, а за мечтаната роля го вдъхновява не кой да е, а Хийт Леджър и брилянтното му превъплъщение в образа на Жокера от филма „Черният рицар“.

Творческия път в живота избира и Анна – нейната сцена обаче е модата. Завършва „Моден дизайн“ в Нов български университет, след което за период от няколко години развива свой собствен моден бранд. Работи като асистент стилист и не спира да шие както за себе си, така и за различни музикални клипове. Към модния дизайн добавя и още една своя страст – изработката на бижута – пръстени и обици тип ear cuff, както и нови творчески планове – като деконструиране и пачуърк (patchwork) на винтидж дрехи. „Нямаме нужда от толкова много дрехи. Знаете ли например, че от 1-2 мъжки облекла може да се получи страхотен дамски топ?“, казва Анна. Именно това я вдъхновява да се насочи към устойчивото производство, като дава нов живот на старите дрехи. В чужбина това отдавна е тренд, затова вярва, че новото й начинание ще намери своите съмишленици и тук.

Също както и рециклирането – и Борис, и Анна правят своите малки крачки в тази посока. Стараят се да изхвърлят разделно, не ползват сламки и залагат на торбички за многократна употреба. Знаят, че могат много повече. Затова с удоволствие участват във видеото на Лидл България – за да популяризират темата и за да покажат и на останалите, че малките стъпки водят до голямата промяна и че когато сме заедно, рециклирането има още по-голям смисъл.

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 106 магазина в 49 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.