Анимационен урок по история връща учениците 1300 години назад във времето на хан Тервел

афиш

Четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България – „Ти и Lidl за по-добър живот“, стартира през май 2021 г.

Символично начало на инициативата постави премиерата на проект, финансиран от третото издание на “Ти и Lidl за по-добър живот” – анимацията „Хан Тервел“. Създаден от деца, филмът разказва за ученик, който с машина на времето се озовава в древна Плиска преди повече от 1300 години, когато царува хан Тервел, и така усвоява урок от учебника по история. Анимацията е резултат от проектно-базирано обучение в среда на самонасочено учене и е пример за проект в подкрепа на образователното развитие на децата.

“С голям ентусиазъм подновяваме “Ти и Lidl за по-добър живот” и каним гражданските организации от цялата страна да подготвят своите проекти и да кандидатстват за финансиране. Очакваме да получим много и интересни идеи, с подкрепата на които ще продължим да допринасяме за един по-качествен и пълноценен начин на живот на хората в различните региони в страната“, каза Елица Георгиева, ръководител “Корпоративни комуникации”, Лидл България.

За трите издания на инициативата от 2017 г. насам тя успя да набере фонд от 545 000 лв. и да финансира 73 проекта в 44 населени места в страната. Общият брой на ползвателите  на тези проекти надхвърля 256 000 души. Четвъртото издание на „Ти и Lidl за по-добър живот“ ще подкрепи социално значими проекти на местните общности в три основни направления – образование, култура и историческо наследство и околна среда.

Най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България е израз на дългосрочния ангажимент на компанията да допринася за устойчива промяна чрез активна подкрепа на обединените усилия на цялото общество. 

За повече информация: https://corporate.lidl.bg/ti

 

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.